11. lipnja 2012.

Euro-Unit osvojio The Bizz 2012. nagradu

Da  u hrvatskom gospodarstvu nije sve crno  kao i da malo može biti veliko govori najnoviji internacionalni uspjeh tvrtke Euro-Unit. U poslovnoj konkurenciji koja se zove „Svijet“ tvrtka Euro-Unit je dobitnik internacionalne nagrade „THE BIZZ“ koja tvrtku Euro-Unit ujedno uvodi u društvo 3000 najboljih i društveno najodgovornijih svjetskih kompanija udruženih u  „ELITE MEMBER“ sa svim privilegijama ali i svim obvezama tog elitnog društva.

The Bizz je prestižna nagrada koju svake godine dodjeljuje svjetska organizacija Worldcob, a čija je glavna misija promoviranje najuspješnijih svjetskih kompanija i njihovog načina poslovanja. Uz promociju  kompanija misija organizacije je:  dodatna edukacija, razmjena stečenih znanja i vještina te stvaranje globalne mreže tvrtki čiji članovi vode svoje tvrtke u skladu sa društveno odgovornim poslovanjem. Komitet Worldcob organizacije je multinacionalno, neovisno tijelo, a imena članova komiteta se ne objavljuju kako bi se izbjegli i najmanji mogući utjecaji na njihovo mišljenje pri donošenju odluke. U svakoj od kategorija se nominira samo po jedan kandidat iz određene države, a za dobivanje nagrade „The Bizz“ potrebno je sakupiti minimalno 90  od maksimalnih 100 bodova u kategoriji.

Kategorije za ocjenjivanje su:

•Sistem vodstva

•Kvaliteta roba i usluga

•Kreativnost menadžmenta

•Menadžerska inovacija

•Društveno odgovorno poslovanje

•Ostvareni poslovni rezultati

 

Tvrtka Euro-Unit  svojom je kreativnošću,  sistemom vodstva, kvalitetom proizvoda i usluga, društveno odgovornim načinom poslovanja te općim poslovnim rezultatima ispunila sve potrebne kriterije u svih šest kategorija ocjenjivanja..

Osim The Bizz nagrade tvrtka Euro-Unit je i dobitnik Worldcob CSR-2011.1 certifikata zbog posebne uspješnosti u segmentu društveno odgovornog načina poslovanja. Navedeni certifikat samo potvrđuje opravdanost  nagrada  za društveno odgovorno poslovanje koje je tvrtka do sada primila na nacionalnoj  razini.  Tvrtka je dobitnik nagrada INDEKS DOP-a i ZLATNI INDEKS u više navrata i više kategorija.

Značaj ove nagrade u toliko je veći što dobivanjem nagrade „The Bizz“ tvrtka Euro-Unit ulazi u klub  Business Club Wordcob (BCW). Naime, ulaskom u BCW ulazi se u bazu podataka u kojoj  članovi kluba razmjenjuju informacije o svojim djelatnostima, pomažu jedni drugima u upoznavanju lokalnih tržišta i njihovih specifičnosti te daju informacije o trenutačnoj potražnji i ponudi roba i usluga članova kluba, a što znači ulazak o svjetsku bazu poslovnih prilika i mogućnosti.

Nagradu „The Bizz“ , menadžerska priznanja i certifikat CSR.2012.1 je u ime tvrtke Euro-Unit  preuzeo njen generalni direktor Ivan Senčar  tijekom „The Bizz Americans 2012“ manifestacije koja se održala u Miamiu  (SAD) od 08. do 11.06.2012.

Za vrijeme kratke zahvale na dodijeljenim nagradama gospodin Senčar je prisutne upoznao s djelatnostima Euro-Unit grupacije te posebno  istaknuo važnost društveno odgovornog poslovanja: „U ovim vremenima, mogli bismo reći, svjetske gospodarske krize ne smije se dopustiti praksa zanemarivanja društveno odgovornog poslovanja pod isprikom teške gospodarske situacije. Društveno odgovorno poslovanje kompanija ali i globalne politike jedini je lijek izlaska iz krize.  Stoga njena implementacija u poslovanje tvtki potrebnija više no ikada.  Za rješavanje globalne krize više nije dovoljna volja neke od zemalja ili više njih već volja i jedinstvenost cijele planete zvane Zemlja“. Na kraju izlaganja gosp. Senčar je pozvao prisutne da ulože svoj kapital u Hrvatsku ili da jednostavno dođu kao turisti te se uvjere zašto je Hrvatska na  listi  top 10 turističkih destinacija u svijetu.

U ugodnom  trodnevnom druženju koje se održalo na NCL – Norwigian Cruise Line  na relaciji Miami-Bahamas od 08.06. do 11.06. održana je radionica na temu „Strateški značaj jačanja međuljudskih veza u poslovnom okruženju“. Pored brzinskih sastanaka između kompanija iz 68 zemalja svijeta  svakako treba istaknuti i važnost poslovno neobvezatnih razgovora u opuštenoj atmosferi. U toj atmosferi  sklopljena su mnoge poslovna poznanstva, a time su stvorene i nove poslovne mogućnosti  te se pokazalo i to da je Hrvatska na oku mnogih svjetskih poslovnih ljudi ali nedostaje sigurnost za investicije  te  su prisutne nedovoljne ili gotovo nikakve informacije o mogućnostima ulaganja.